piątek, 17 marca 2017

❤ Recenzja paletki Zoeva Cocoa Blend ❤


Cześć wszystkim! :)

Wiem, wiem, jak zwykle na długi czas znikłam, nie wiem czy kiedykolwiek zacznę normalnie prowadzić tego bloga, no ale cóż taki mój urok :D...

Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję paletki Zoeva Cocoa Blend. 
Zapraszam ;)


Tak więc przechodzę do rzeczy ;). Paletka Cocoa Blend składa się z 10 cieni o bardzo dobrej pigmentacji. Na poniższym zdjęciu widać odcienie - w większości są to ciepłe tony, które są w obecnym sezonie bardzo modne. Wykonane przeze mnie swatche to tylko jednokrotne potarcie na ręcę, a więc jak widać pigmentacja jest mocną stroną paletki ;).


W paletce znajdziemy 5 połyskujących i 5 matowych cieni. Tak jak wspomniałam jest to paletka idealna dla osób, które lubią ciepłe odcienie - ceglaste pomarańcze, brązy. Najciemniejszy brąz natomiast jest dość neutralnym kolorem. Plusem jest również bardzo jasny beż, który jest obowiązkowym kolorem w każdej palecie. Cienie możemy również nakładać na mokro, np. za pomocą Duraline. Na poniższym zdjęciu są swatche zrobione na mokro połyskującymi cieniami. Zdecydowanie moim ulubionym odcieniem jest ten burgundowy róż, który jest po prostu przebajeczny i wygląda pięknie na powiece - zresztą użyłam go kiedyś w moim poprzednim makijażu i bardzo dobrze tam widać jak świetnie się prezentuje klik!


Kolory się bardzo ładnie blendują, łączą między sobą w spójną całość. Paletką można wytworzyć bardzo ładne i zróżnicowane makijaże. Od jaśniejszych nadających się na dzień do pięknych, mocno zaznaczających oczy makijaży wieczorowych. Paleta delikatnie się osypuje, szczególnie ciemniejsze odcienie, dlatego lepiej nakładać ją przed zrobieniem makijażu twarzy lub pamiętać o przypudrowaniu skóry pod oczami, dzięki czemu możemy pędzelkiem strzepnąć osypane cienie nie uszkadzając makijażu :). 


Ostatnimi czasy jest to moja ulubiona paletka - dlatego też serdecznie ją polecam. Myślę, że jakość jest adekwatna do ceny - ok. 90 zł. A obecnie można ją dostać w Sephorze. Uważam, że jest to na prawdę dobra paletka z bardzo ładnymi cieniami. Myślę, że to wszystko co mogę napisać na temat tej paletki - mam nadzieję, że zachęciłam Was do zakupu, a moja recenzja jest wystarczająca. 
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie komentarze pod postem - na pewno odpowiem :).

Tymczasem bardzo dziękuję Wam za uwagę i poświęcenie czasu na czytanie mojego posta. Serdecznie Was pozdrawiam, buziaki :***

kamczia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz