piątek, 19 grudnia 2014

Witam :) | Lakiery hybrydowe Semilac

Witam wszystkich :)

Jako, że jest to mój pierwszy post na blogu, to chcę pokazać, produkt, który ostatnimi czasy jest u mnie na pierwszym miejscu :).

Mam na myśli lakiery hybrydowe Semilac.
Nigdy nie byłam przekonana do takiego typu zabiegów, ponieważ miałam obawy, że niszczą one płytkę paznokcia i tym podobne mało przyjemne skutki uboczne.

Od 2 miesięcy, praktycznie cały czas mam nałożony lakier hybrydowy i nie zauważyłam zmian w mojej płytce. Oczywiście jeśli nie zrywamy na siłę owego lakieru.



Co potrzebujemy do aplikacji lakieru?
  • odtłuszczacz ( ja posiadam ten KLIK!)
  • baza do lakieru ( KLIK!)
  • top do lakieru (KLIK!)
  • lampa (ja mam taką KLIK!)
  • polerka (np. KLIK!)
  • płyn do usuwania lakieru (KLIK!)

Jeśli chodzi o aplikację to jest ona banalnie prosta! Zawsze myślałam, że jest to coś trudnego, ale nie, to na prawdę proste,

KROK PIERWSZY
Najpierw musimy delikatnie zmatowić płytkę blokiem polerskim. I przetrzeć każdy palec odtłuszczaczem. Ma to na celu zwiększenie wytrzymałości naszego manicure.

KROK DRUGI
Nakładamy jedną warstwę bazy pod lakier hybrydowy. A następnie wkładamy pod lampę. W przypadku lampy LED jest to 30sek, jednak ja dla pewności wolę poczekać chwilę dłużej :).

KROK TRZECI
Nakładamy wybrany kolor lakieru hybrydowego. Każdą warstwę wkładamy na 30 sek (powtórzę się, że zawsze wolę poczekać dłużej, żeby wszystko dokładnie się utwardziło). Nakładamy tyle warstw, aby uzyskać pożądany przez nas efekt.

KROK CZWARTY
Na sam koniec nakładamy jedną warstwę top coatu i znowu wkładamy pod lampę na 30sek.
Wszystkie paznokcie przecieramy odtłuszczaczem.

USUWANIE LAKIERU HYBRYDOWEGO
Usuwanie lakieru hybrydowego jest również bardzo proste. Wystarczy, że mamy płyn do zdejmowania lakieru, następnie nakładamy go na wacik, owijamy folią aluminiową i czekamy około 15 min (dla leniwych są folie do usuwania lakieru KLIK!). Po tym czasie lakier hybrydowy powinien sam odchodzić od paznokci. Resztę możemy zdrapać, np przy pomocy stripera (KLIK!)




Oto moje paznokcie :). Nie są idealne to prawda, ale mimo wszystko ja jestem bardzo zadowolona z efektu jaki dają lakiery Semilac.


Kolory które mam na paznokciach to 032 Biscuit oraz 094 Pink Gold



Jeśli chodzi o trwałość to u mnie paznokcie wyglądają dobrze przez około dwa tygodnie :)

Dla osób, które nie lubią odpękającego lakieru, polecam serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz